ALGEMENE VERGADERING + SUMMER BARBECUE, OP MAANDAG 16 JUNI!

Beste leden van Belgian Restaurants Association, beste restaurateurs, traiteurs, zaakvoerders van brasseries en restaurants,

Yves Mattagne en Frank De Meulder hopen u te mogen ontvangen op onze Algemene Vergadering, die doorgaat op maandag 16 juni in een uitzonderlijk kader in Antwerpen, om 16 uur.

WE BRENGEN U EEN BIJZONDER INTERESSANTE AGENDA

• Een openingswoord door de voorzitter en vicevoorzitter
  • B.R.A. lobbying: eerste analyses na de federale verkiezingen van 25 mei 2014: in welke richting beweegt de balans voor het het landschap van de restaurants? Wat kunnen we verwachten met betrekking tot de wetgeving rond de geregistreerde kassa?
  • Drie sprekers aan het woord
    • Pascal Libyn (CEO Mojo): tendenzen in retail voor de horeca
    • Veerle Hofman (sales coach): mobile marketing, demo B.R.A. brand new applicatie
    • En als "guest star": Pascale Naessens, auteur van kookboeken, met erkenningen wereldwijd, die op 22 mei nog te Peking uit de handen van Paul Ducasse een gouden medaille mocht ontvangen voor de beste kookboekenserie. Zij praat met ons over een gezonde en tegelijk lekkere keuken.
  • Tot slot: B.R.A. what's next: de plannen en objectieven voor 2014

Vanaf 18u: aperitief en casual buffet met recepten geïnspireerd op de kookboeken van Pascale Naessens

En als kers op de taart: alle leden van Belgian Restaurants Association ontvangen ter plaatse een fijn geschenk. Een eigen mini-site, aangepast aan mobiele opzoekingen (smartphone en tablet). Weet dat er wordt voorspeld dat in 2015 één op twee opzoekingen naar een restaurant via mobile zal gebeuren. B.R.A. wil u concreet ondersteunen met een betere visibiliteit online: "responsive" én dynamisch via interactieve kaarten, consulteerbaar op lokatie. Hoe? Dat laten we nog even als een verrassing.

Wij kijken er alvast naar uit u allen te ontmoeten op deze Algemene Vergadering!

Inschrijving

PRAKTISCH:

• Lokatie: Bocadero, Waagnatie Expo & Events, Rijnkaai 150 - Antwerpen
  • Timing: maandag 16 juni van 16u tot ... 22u of later
  • Partners welkom
  • Deelname in de kosten: 50€ per person
  • Inschrijving via het online formulier dat u hier terugvindt
  • Nodig zeker ook collega-restaurateurs uit die interesse hebben in de activiteiten van B.R.A.

Wij verwachten u op 16/06/2014 !

Met vriendelijke groet !

Yves Mattagne | Frank De Meulder | Miguel Van Keirsbilck | Katrijn Steenbeke