Partner: Graydon

Graydon verzamelt gestructureerde en ongestructureerde data uit de meest uiteenlopende bronnen. Door deze data te ontsluiten, te ordenen en te combineren maken we voorspellende analyses, modellen en scores voor creditmanagement, marketinginformatie en risk & compliance doeleinden. De innovatieve en betrouwbare inzichten ondersteunen onze klanten om commerciële kansen te ontdekken en risico’s te vermijden. Deze relevante informatie leidt tot duurzame groei en meer rendabiliteit.

WAAROM HEEFT GRAYDON VOOR DE B.R.A. GEKOZEN?

B.R.A. is een organisatie met hoog aangeschreven professionals in hun vakgebied. Ze streven ernaar om de groei van hun sector te bevorderen op een legaal correcte en positief opbouwende manier. Een initiatief en een visie die Graydon alleen maar kan toejuichen en ten volle wil ondersteunen.

OVER GRAYDON

Graydon levert bedrijven al 130 jaar lang relevante bedrijfsinformatie om weloverwogen financiële en commerciële beslissingen te nemen. Het heeft vestigingen in Antwerpen-Berchem, Amsterdam, Londen en Cardiff. Op internationaal vlak kunnen we terugvallen op een netwerk van 130 internationale databases in meer dan 100 landen met hierin informatie over meer dan 90 miljoen bedrijven.

WAT ZIJN DE VOORDELEN VOOR U ALS LID?

Bedrijven die efficiënt willen werken en groei nastreven, dienen slim gebruik te maken van hun gegevens. Waar liggen de risico’s? Waar liggen er kansen? Welke klanten of prospecten hebben potentieel? Deze informatie is echter niet altijd even makkelijk te ontsluiten. Nochtans zijn er voldoende (interne en externe) data en inzichten beschikbaar om uw beslissingen richting te geven. Maak gebruik van unieke scores zoals het kredietadvies, de betaalscore, de groeiverwachting, de activiteitscore, de opheffingscore, … om uw strategische doelstellingen te realiseren en uw concurrenten een stap voor te blijven.

Daarnaast werken we graag met u samen om vanuit onze expertise en ervaring analyses en voorspellende modellen te ontwikkelen, die u een antwoord geven op een persoonlijk vraagstuk. Zo krijgt u de nodige inzichten om succesvol zaken te doen.

Wilt u er meer over weten? Wilt u andere (gedetailleerde) inzichten over een bepaalde sector? Of heeft u een specifieke vraagstelling? Aarzel dan niet om ons meteen te contacteren.

Maak kennis met Graydon Insights, het online platform dat alle oplossingen verzamelt om risico’s in te schatten en groeikansen te detecteren.

Vraag meteen uw demo aan