Partner: GROWZER

Growzer digitaliseert uw dagelijkse supply chain-processen, van online bestellen tot het betalen van de inkomende facturen. Ze importeren de dagelijkse verkoopcijfers vanuit Lightspeed naar Growzer en vergelijken deze gegevens met uw operationele kosten. Het Growzer dashboard toont u eenvoudig waar er kan bijgestuurd worden. Bekijk de kerncijfers van uw bedrijf in één overzichtelijk dashboard. Growzer toont in één oogopslag de belangrijkste kerncijfers van uw onderneming zoals reële foodcost en bruto marge. Op basis hiervan neemt u de juiste beslissingen.

WAAROM HEEFT GROWZER VOOR DE B.R.A. GEKOZEN?

De Belgische horeca is uniek door zijn aanbod, kwaliteit, diversiteit en regionaal karakter. Growzer wil de toekomst van de sector verzekeren door innovatieve online management-toepassingen te ontwikkelen en te ondersteunen. Op die manier zullen we de specifieke processen tussen horecaondernemers, groothandels en producenten efficiënter maken. Met een hoger rendement als resultaat.

OVER GROWZER.

Jouw horecazaak super eenvoudig beheren? Growzer maakt het mogelijk. Dit platform laat je in enkele klikken bestellen, je foodcost beheren, terwijl ook de levering geregeld wordt. Meer controle, meer tijd, heldere inzichten én een fikse besparing. Growzer maakt je zaak runnen makkelijk.

WAT ZIJN DE VOORDELEN VOOR U ALS LID?

Leden van de BRA krijgen een 10% korting in hun eerste jaar.

Boek een demo online op www.growzer.be