Partner: Horecafocus

Horecafocus Group een sectorspecifieke partner die een betrouwbare en volledige HR- en management-ondersteuning biedt waarbij efficiëntie en communicatie centraal staan dankzij doorgedreven innovatieve oplossingen. De combinatie van diensten van sociaal secretariaat, interim-payrollkantoor en specifieke opleidingen/audits zorgen voor een one-stop solution voor de horecaondernemer.

WAAROM HEEFT HORECAFOCUS GROUP VOOR DE B.R.A. GEKOZEN?

Horecafocus Group wil de missie van de B.R.A., het ondersteunen in hun beroepsactiviteiten van de Belgische restaurants en traiteurs, versterken door zich te focussen op het personeelsbeleid als grootste pijler van deze ondernemingen.

OVER HORECAFOCUS.

Horecafocus Group is ontstaan vanuit de dienstverlening van Horecafocus. 10 jaar geleden werd het sociaal bureau opgericht met als doel heel gericht de ondernemers uit deze sector te ondersteunen in de grootste kost van hun onderneming.

Vanuit deze dienstverlening werd het al snel duidelijk dat de flexibiliteit in de sector ook vroeg naar een combinatie van diensten die verdergaan dan de standaardtaken van een sociaal secretariaat. 4 jaar geleden werd daarvoor Horecafocus Group opgericht als eerste groep die zowel de diensten van een sociaal secretariaat aanbiedt als de payrolldienst van een uitzendkantoor.

WAT ZIJN DE VOORDELEN VOOR U ALS LID?

Een korting van 10% op onze diensten